Monday 13 April 2009

It's alive!

‘Igor, pull the switch!’
‘Yeth, mathter.’
[lightning all around]
‘It’s alive… Muhahahaha! It’s alive’


50 bm


În sfârşit! De nu ştiu câtă vreme tot spun în stânga şi în dreapta că vreau să încep un club de fotografie în Baia Mare. Eh… uite că am reuşit să trec la fapte. Aşadar… dacă eşti pasionat de fotografie şi locuieşti în Baia Mare sau în împrejurimi, trimite un mail la inscrieri.50bm@gmail.com şi voi lua legătura cu tine în cel mai scurt timp posibil pentru a-ţi comunica mai multe detalii.

Cine sunt eu?
nume: Florian
prenume: Răzvan
ocupaţie: student
pasiuni: fotografia şi altele…
portofoliu: http://flickr.com/photos/r_zv_n

Ce este 50BM?
50BM este un club de fotografie, nu un curs de fotografie, nu un concurs de fotografie. 50BM este o invitaţie adresată tuturor pasionaţilor de fotografie din zonă, o invitaţie de a împărtăşi cunoştinţe, impresii, detalii tehnice, echipament şi orice altceva legat de fotografie. Sper ca acestă iniţiativă să ducă la formarea unei comunităţi cât mai unite de fotografi băimăreni.

Cine se poate înscrie?
Oricine este binevenit. Dacă ai, însă, experienţă ca fotograf şi doreşti să îi ajuţi şi pe novicii din oraşul nostru (printre care, trebuie să recunosc, mă număr şi eu), ajutorul tău va fi foarte apreciat.

Altele…
Designul afişului îmi aparţine, inclusiv fotografia. Logo-ul a fost conceput de Erika Kramarik. Mulţumesc mult, Erika! Sper să colaborăm şi în viitor.

Orice alte întrebări pot fi puse la adresa menţionată mai sus. Aştept…

R

No comments:

Post a Comment